Drie gesprekken over dood en wedergeboorte, over de kans op verlichting en over de ultieme werkelijkheid: Péter Nádas, László Dobronai en Judit Gesztelyi Nagy. De Hongaarse regisseur Benedek Fliegauf, vooral bekend van zijn sterk gestileerde film Dealer en zijn laatste film Milky Way – een poëtische avant-gardefilm in negen sketches – komt met een nieuwe creatieve verrassing voor zijn fans met de film Sparkle, waarin drie mensen oprecht en uitvoerig recht in de lens praten over dingen die ons allemaal bezighouden.