Geïnspireerd door Mothlight van Stan Brakhage, maakten kinderen deze bijzondere, poëtische short. Blaadjes van bloemen en planten, vlinders en 35mm-film, meer hadden ze niet nodig. Over hoe mooi film is, en de natuur uiteraard.