Het heelal verkeert in een constante staat van zowel integratie als desintegratie. In een poging de materiële wereld om ons heen te begrijpen, heeft Semiconductor de stad Milaan herbouwd. Door attributen te tonen die eerder doen denken aan de moleculaire wereld, krijgen de stadsgezichten natuurlijke eigenschappen die de stad in segmenten opdelen.