Er is een verteller. Een ik. Als zijn oudere broer verdwijnt trekt de ik in bij zijn schoonzus. Ze is slechtziend en heeft zijn hulp nodig. Hij neemt in alle opzichten de rol van zijn broer over. Hij doet diens ring om. Hij neemt diens vrouw. De film won de Terayama Prize van het Japanse experimentele Image Forum Festival 2008.