Een impressie van de Preston Market in Melbourne (Australië). Niet zomaar een impressie, maar één door de ogen van Julie, een vroegwijs, praatgraag, fantasierijk meisje van acht dat op de markt opgroeide. En niet zomaar een portret, maar gezien door de ogen van een speelse Indonesiche filmmaakster die zich wellicht in Julie herkent.