Dreznica is de plek waar sneeuw de zee ontmoet. Overdag zijn er sterren en ’s nachts schijnt de zon. Je moet alleen wel blind zijn om dit waar te kunnen nemen. Korte documentaire met super8-amateurbeelden uit de jaren zeventig. Een lyrische reis langs beelden en ervaringen die uit herinneringen en dromen van blinden naar voren komen.