Jen staat op het punt om aan haar rechtenstudie te beginnen, maar er is één probleem: ze is hoogzwanger. Vastberaden om te slagen in het leven, begint Jen aan een gewelddadige campagne om iedereen die dreigt haar geheim te onthullen het zwijgen op te leggen, maar ze komt erachter dat iedereen met macht een vals kreng is. Geïnspireerd op de zwaar gecensureerde versie van Claire Denis’ Nenette et Boni, door de maakster gevonden in een bibliotheek in Singapore.