Een film over de installatie Beuys’ Voice – A Hole in the Hat (1987) in het Kunstmuseum St. Gallen waarin Nam June Paik piano speelt bij zijn eigen audiovisuele sculptuur, afgewisseld met de muziek van het free-jazz duo Voice Crack.