Zelienople
Zelienople is een stadje aan de Connoquenessing Creek in Pennsylvanië. De titel is gekozen vanwege de sonore associaties. De echte locatie is een onbereikbaar binnenland, een beek van glas waar beelden in coïtale verwarring op elkaar liggen, waar ligt uit de verte verkeerd valt, in bevroren wrijving ingebed. (DS)