Een trein rijdt door lente en zomer, en ook door de meest authentieke steden, velden en gebieden van China; de gezichten van de passagiers zijn doorsnee Chinese gezichten. Twee vrouwen reizen dagelijks met deze trein, maar wisselen geen woord. Ten tijde van de SARS-epidemie zitten ze in dezelfde coupé en kijken naar elkaar.