Een van de strijdende Maori-stammen heeft de leider van een andere stam ontvoerd en hem vastgebonden aan de boeg van hun oorlogskano. Aangevoerd door een meedogenloze leidertorsen ze het gevaarte door het woud in een poging om aan hun achtervolgers te ontsnappen.