De film is een huiselijk portret van Patti Smith en haar zoon Jackson. William Blake is uitgenodigd in de vorm van een afgietsel van zijn dodenmasker en Kurt Cobain is aanwezig als fan van Leadbelly. Een film over snaarinstrumenten en de afwas doen.