Op 8 mei 1885 sprong Sarah Ann van de Clifton Suspension Bridge in de buurt van Bristol. Ze overleefde de val op miraculeuze wijze en werd een legende. Aan de hand van drie krantenartikelen wordt een beeld geschetst van deze bijzondere geschiedenis.