Meditatieve zwerftocht door het Japanse platteland. De zachte en compositionele elementen van deze zwart-witvideo zijn duidelijk analoog – flikkerlicht in een bamboebos en strepen die getuigen van de onderdelen van de verouderde apparatuur waarmee gefilmd is.