Lucid Dreaming
Lucid Dreaming is het resultaat van een lange zoektocht van Ju Jaehyung naar een manier om vorm te geven aan de beelden die hij in zijn dromen zag. Met behulp van Chinese inkt en een enorm palet aan verf heeft hij rollen van speciaal Koreaans papier beschilderd. Door de transparantie van het materiaal was hij in staat het licht op te nemen dat uiteindelijk werd doorgelaten.