Deze installatie werd voor het eerst gepresenteerd tijdens de Biënnale van Venetië in 2007 en maakte deel uit van de nationale presentatie van Taiwan in het Palazzo delle Prigioni. In diezelfde periode presenteerde Tsai nog een grote installatie in het Palace Museum in Taipei in het kader van een internationale filminstallatietentoonstelling getiteld Discovering the Other. De twee installaties markeren een opmerkelijke stap in de carrière van Tsai, die zonder twijfel een van de belangrijkste hedendaagse cineasten is; Tsai neemt bij het maken van deze stap de cinema in feite mee naar de tentoonstellingsruimte. De installatie heeft veel van een kleine, intieme bioscoop. Een bioscoop zoals ze niet meer bestaan of misschien ook nooit bestaan hebben, maar dat neemt niet weg dat je je ze zo kunt herinneren. In een oude ongebruikte bioscoop in Maleisië zag de filmmaker het theater van zijn herinneringen en besloot er een film in op te nemen. De stoelen uit diezelfde bioscoop staan nu in Rotterdam om de droom van de filmmaker mee te kunnen beleven. In de installatiebioscoop wordt een film vertoond waarin de ouders van de filmmaker verschijnen. De bioscoop als familiaire omgeving waar dromen en herinneringen worden gemaakt. Het werk is zowel een nostalgische blik op de cinema van de kindertijd als een hedendaagse moderne ruimtelijke voorstelling die het vertoog van de cinema voortzet. (GjZ)