From End to End
Een 3x 16mm-projectie in de traditie van expanded cinema. Persoonlijk werk maakt gebruik van evenwichtige beelden in een idyllische wereld die gaandeweg uit balans raakt. Het materiaal komt in opstand en de filmstroken komen in beweging. Met fraaie overlappingen ontstaan nieuwe associaties.