Fallen Flags
Een gelaagd tapijt van treinen en onderwaterbeelden verkent het domein van angst, dood en vergankelijkheid. Deze film plaatst de sporen van menselijke stemmen te midden van het flikkerlicht en de schaduwen van lege treinwagons.