Een abstracte film over een bloem en de symboliek erachter: passie. Allereerst de passie die eindigt in de dood (het lijden van Christus), maar ook de symbolische ontwikkeling naar de passie tussen geliefden, een passie die altijd onverwachts komt en het alledaagse leven transformeert, of we dat nu willen of niet. Een kort en stormachtig gevoel.