Cabinet
Een film over het betreden van en het ontsnappen uit het leven. De fase waarin de mens ontwaakt en er uiteindelijk weer uit weggezogen wordt: ‘Nothing weighs heavier than light and air – this breaking in entry – so a body starts, ends and remains deeply interred: afloat, aloft.’ (Stacy Doris)