Agatha
Tijdens een huiskamerfeestje vindt een moord plaats. Dit eenvoudige verhaal wordt verteld door geraffineerd gebruik van in en over elkaar schuivende beelden die verwarring veroorzaken. Digitale krachtpatserij leidt meestal tot maniërisme; hier draagt het echter bij aan de vele perspectieven van waaruit dit verhaal verteld kan worden.