A Covenant Adam
Heimelijke gebaren worden onthuld bij het onvermijdelijk over de streep gaan. Herinneringen en het verlies ervan – gevolgd aan de hand van familiegeschiedenissen en -mythes. Super8-amateurfilms, inkt afdrukken van de Incredible Hulk, jeugdbekentenissen over God en super helden komen in een niet veel goeds belovende waas in verzet tegen gefragmenteerde teksten. (AH)