You Can Walk Too
Als de honden op hun achterpoten lopen, zal er gerechtigheid voor vrouwen zijn. Cristina Lucas zorgt ervoor dat het eindelijk zover is, en veroorzaakt een memorabele optocht door een Spaans dorp. Prachtig gemaakt en onweerstaanbaar grappig.