Een kind komt in opstand tegen zijn consumerende moeder en inspireert andere kinderen. Ze willen niet langer onder de duim gehouden worden met domme kinderspelletjes en zoete limonade. Samen vormen ze een primitief leger. Een elegante korte film, met wimpercitaat uit A Clockwork Orange.