This, and This
This, and This is digitale directe pracht waarin beelden van de natuur niet alleen maar onschuldig kunnen zijn. Er wordt gespeeld met gedachten over de natuur en het mechanische, in wisselende gradaties van natheid, schaal, gecomprimeerde toestanden en verwachtingen. (Vincent Grenier)