Song and Solitude
Song and Solitude is bedacht en gedraaid met hulp van de aardige en ruimhartige Susan Vigil, in haar laatste levensjaar. Het neigt eerder naar de uitdrukking van een innerlijk landschap, of hoe het voelt om te zijn, dan naar een verkenning van de zichtbare buitenwereld op zich. (ND)