Red Nitro
Expanded microcinema. Een onder het tapijt gevonden stukje 8mm-film is met behulp van veel knip- en plakwerk letterlijk in een ruimer kader geplaatst om zodoende projectie op 35mm mogelijk te maken. We vangen een glimp op uit een anonieme familiefilm.