In een helder gekleurde maar grimmige buitenwijk houden jongeren er elk hun eigen dromen op na. In een subtiel driehoeksspel tussen een meisje, haar vriend en de overbuurjongen liggen alle grote thema’s besloten: het onvermogen tot liefhebben, de hunkering naar een ander leven en de zekerheid dat dat er niet zal komen.