Maria Callas
Een verzonnen herinnering van het gedroomde alter ego van de maker, Maria Callas, die in 1893 haar Parijse appartement uitkomt, gevolgd door de beverige blik van een camera/fan. Een film die balanceert tussen vreugde en verdriet, heden en verleden, fictie en documentaire en die ook gaat over (geslachts)rollen in de relatie tussen het kijkende subject en het object van het kijken.