Lauberhornrennen im Sommer
De Lauberhorn-skirace, de langste ter wereld, vindt dit jaar in de zomer plaats. Tienduizend latten zijn in een perfect parcours neergelegd dat de skiërs nooit zelf kunnen maken. Als kijker kruipen we in de huid van de skiërs die zich in een duizelingwekkende vaart naar beneden storten. Begeleid door live commentaar.