De poorten openen zich voor een barokke tocht door het interieur van een grootse kathedraal. In schetterende kleuren openbaart de ruimte zich langzaam als een goddelijk pretpark. Als geen ander weet Reble het verfijnde gebruik van chemicaliën op film te combineren met digitale technieken. L’après- midi d’un faune is een fraai kleurenspel, balancerend op de grens van spiritualiteit en kitsch.