Een experimenteel reisje naar het verleden. Drie vrouwen denken terug aan hun schooltijd en halen oude vriendschapsbanden aan. Ze delen een raar geheim over elkaar, dat de kijker niet te horen krijgt. De film is een cinematografische interpretatie van Samuel Becketts Come and Go uit 1967.