Child’s Teasing
In Child’s Teasing ontmoeten twee gezichtspunten elkaar; dat van een pasgeboren baby en zijn kersverse vader. Ze kijken naar elkaar en kunnen hun ogen niet geloven. De vader houdt een camera in zijn hand en weet niet of hij moet huilen of lachen. De baby voelt hetzelfde, maar kan niet weg. De vader plaagt hem schaamteloos.