Setoguchi Miki baarde vorig jaar opzien met de innemende surrealistische dwaasheid van Mother of the Mother and also the Mother of the Mother’s Mother, and her Daughter, terecht bekroond op het Image Forum Festival. Inderdaad een lange titel voor een korte film. Dit jaar is de titel korter, maar de innemende surrealistische dwaasheid is gebleven. Schijnbaar achteloos mengt ze voedsel en seks op een manier die niet altijd even smakelijk is, maar wel vaak geestig en zeker origineel. En wellicht vrouwelijk.