Man gaat op zoek naar de mensen achter een oproep in een tienerblaadje uit 1980. Zoals Annelie, die Jörgen zocht, die ze bij een concert ontmoette. Heeft ze hem ooit gevonden? Laatste deel van een trilogie over het verhaal achter oude oproepen, is een mengeling van een detective en een geschiedenis van gewone mensen.