Variété-programma met de betere korte films uit Vilnius, gemaakt door jonge, talentvolle filmmakers, waaronder studenten van de academie in Vilnius en afkomstig uit particuliere initiatieven zoals het AXX festival. Met interviews en veel muziek van onder andere Dublicate.