Van de maker van Yellow Night. Ook een oefening in het verhaalloos, betekenisloos vertellen van een getekende reis door het onderbewustzijn. Hallucinatie als een vrolijk siervuurwerk. Stijlvol en kundig gemaakt, want de nonchalance moest duidelijk veroverd worden.