The Magicians waren een rockband. De gitarist van de band pleegde drie jaar geleden zelfmoord. Een aantal andere leden van de inmiddels uit elkaar gevallen band ontmoeten elkaar op een koude oudejaarsavond. Het sneeuwt. Ze hangen rond in een bar. Denken aan betere tijden. De film is gemaakt in één shot. Een filmisch bravourestukje. Maker Song Il-gon profiteerde van de vrijheid van zijn opdracht om te experimenteren met het maken van een montageloze film. Het resulteerde in een mooi spel met de eenheid van plaats en handeling zoals bij toneel, en de reflectie op de voorbije tijd van het verhaal.