The Frequency of the Sun
Gebaseerd op de oorlogshandelingen van een commandoteam dat, nog voor de eerste Golfoorlog een aanvang nam, een moordpartij aanrichtte onder bedoeïenen en zich na acht uur terugtrok, zonder dat er ook maar één enkele gewonde onder de eigen gelederen was gevallen. Het Amerikaanse zelfbeeld van een haast goddelijke onoverwinnelijkheid in een collage van Hollywood-beelden, oorlogspropaganda en slagveldreportages, vermengd met het ooggetuigenverslag van een soldaat ter plekke.