Rugby Boyz
Deze jongens kennen de essentie van rugby: voetbal spelen en lijm snuiven. Ze vertellen moppen over vampiers, rappen over de lijken in de rivier en ze duiken als zakmessen in het smerige water. De wrede ironie wil dat deze kinderen hoop brengen.