Deze video-installatie met verschillende televisiekanalen is een analyse van de beloftes en het bedrog van reality-TV, gezien vanuit het standpunt van voormalige deelnemers. Dit project werd gemaakt in Istanbul, in de zomer van 2005, en voor het eerst vertoond op de negende Internationale Biennale van Istanbul. Het was opgezet als een forum voor mensen die elkaar nog nooit hadden ontmoet, maar allemaal één ding gemeen hadden: hun voormalige deelname aan reality-soaps en het diepgaande effect daarvan op hun leven. Bijeengebracht voor een persconferentie in het Marmara hotel, het meest iconische hotel van Istanbul, kregen ze de kans om tijdens interviews gedetailleerde uiteenzettingen te geven over de teleurstellingen die hun ervaringen met zich meegebracht hadden, waarna dit alles vertoond werd op het avondnieuws van een landelijk televisiekanaal. Voor het tweede deel van deze onderneming huurde Collins een voormalig regisseur van een Turks makeover-programma die de deelnemers elk een uur lang interviewde, waarbij iedereen, inclusief de interviewer, in detail aan bod kwam. Deze gesprekken getuigen op zowel ontroerende als hilarische manier van de menselijke behoefte tot het blootleggen van de ziel en vormen ook een goed beeld van het gecompliceerde web van verlangens waardoor onze relatie met televisie gekenmerkt wordt. Deze tentoonstelling in het Nederlands fotomuseum behelst ook een foto-installatie die bestaat uit een officieel groepsportret en een serie individuele portretten, gemaakt door een plaatselijke ‘glamourstudio’.