De Poolse kunstenaarsgroep Azorro Group grijpt iedere artistieke gelegenheid aan om hun eigen positie belachelijk te maken. Deze groepsportretten werden gemaakt op openingen en andere plekken met een hoog gehalte aan kunstbobo’s – een circuit waar geen enkele kunstenaar buiten kan.