Oblivion is de jongste film van Stephen Dwoskin, waarin een tekst van Louis Aragon bewerkt wordt tot een droomachtige narratie, in een radicale en intieme filmvorm. Een reeks ontmoetingen met vrouwen waarbij de blik en het gelaat van de maker centraal staan.