Nevel
Een man maakt in een schuur zijn pistool schoon. Een andere man schroeft de nummerplaat van een motor. Ze laden de motor in een bestelbusje en rijden samen weg. Alle elementen voor een actiefilm zijn aanwezig in dit tweede deel van een drieluik. Het eerste deel, Zeewind, werd afgelopen jaar in Rotterdam vertoond.