Poëtische korte film over ‘de stroom’, de beweging, het leven. Zonder verbale toelichting maar met veel cinematografische zeggingskracht volgt de camera een bootje dat zijn weg aflegt over rivier en zee. Van deze getalenteerde jonge filmmaker uit Belo Horizonte presenteerde het festival al eerder zijn debuut 2 Homens.