Jonas, Birgit en Anja gaan naar de Brooklyn Bridge. Ze vertrekken vanuit Anthology, per taxi, ze kopen een paar biertjes om onderweg op te drinken. Ze hebben plezier, rennen en dansen op de brug. Het wordt een fijne middag. Stemkunstenares Andrea Emonds improviseert op het ritme en de sfeer van de film.