How to Pray
How to Pray is deel 1 van Morrisons Highwater Trilogy. Morrison vond het materiaal van ijsbergen uit de jaren twintig in een archief zonder nog te weten wat hij er mee ging doen. De ijsbergen werden oorspronkelijk gefilmd om de ramp met de Titanic te herdenken, maar inmiddels hebben ze een andere connotatie gekregen. Bij How to Pray was het startpunt de muziek van Bang On A Can-componist David Lang. Morrison koppelde er later het beeld aan.