Dust presenteert tableaus van het buitengewone maar imperfecte leven dat een stel voor zichzelf heeft gecreëerd. De kijker bevindt zich in de stofwolk waarin Osi en haar geliefde worstelen. Een inhoudelijk en stilistisch vooruitstrevende film waarin een relatie overgeleverd is aan de blik van de toeschouwer.