Die Distanz zwischen mir und meinen Verlusten
In deze pas gerestaureerde vroege eenkanaalsvideo werkt Marcel Odenbach met zijn kenmerkende techniek van de audiovisuele collage. Met gebruik van found-footagemateriaal, teksten en muziek, naast gecomponeerde en gearrangeerde videosequenties, schept Odenbach een humoristische metafoor over het proces van het zoeken naar een zelfbepaalde identiteit. Gepresenteerd door 235 Media, Keulen.