Beeld van een anoniem, hypermodern en onpersoonlijk Taipei. Alles lijkt te draaien om winkelen, mobiel bellen, internet, afstandsbediening en andere gemakkelijke ongemakken van deze tijd. Aanleiding voor de film was de dubbele zelfmoord van twee succesvolle en welvarende studentes in een hotelkamer in Taipei. Niemand begreep hun motief. De film doet een poging tot begrijpen.